دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,199
تعداد مقالات17,837
تعداد مشاهده مقاله54,835,362
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,700,122
فرامرزی, سالار, محمدزاده, عادل. (1396). اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), 185-208. doi: 10.22054/jpe.2018.26375.1653
سالار فرامرزی; عادل محمدزاده. "اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 27, 1396, 185-208. doi: 10.22054/jpe.2018.26375.1653
فرامرزی, سالار, محمدزاده, عادل. (1396). 'اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), pp. 185-208. doi: 10.22054/jpe.2018.26375.1653
فرامرزی, سالار, محمدزاده, عادل. اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(27): 185-208. doi: 10.22054/jpe.2018.26375.1653


login