فرامرزی, سالار, محمدزاده, عادل. (1396). اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), 185-208. doi: 10.22054/jpe.2018.26375.1653
سالار فرامرزی; عادل محمدزاده. "اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 27, 1396, 185-208. doi: 10.22054/jpe.2018.26375.1653
فرامرزی, سالار, محمدزاده, عادل. (1396). 'اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(27), pp. 185-208. doi: 10.22054/jpe.2018.26375.1653
فرامرزی, سالار, محمدزاده, عادل. اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(27): 185-208. doi: 10.22054/jpe.2018.26375.1653


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login