دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,640
تعداد مشاهده مقاله53,372,095
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,229,927
رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), 209-232.
اسماعیل رجبی; حمیدرضا عسگری ده آبادی; روح اله کاظمی. "بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 24, 1393, 209-232.
رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. (1393). 'بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), pp. 209-232.
رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 8(24): 209-232.


login