دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,212
تعداد مقالات18,019
تعداد مشاهده مقاله55,505,546
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,958,241
رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), 209-232.
اسماعیل رجبی; حمیدرضا عسگری ده آبادی; روح اله کاظمی. "بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 24, 1393, 209-232.
رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. (1393). 'بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), pp. 209-232.
رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 8(24): 209-232.


login