رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), 209-232.
اسماعیل رجبی; حمیدرضا عسگری ده آبادی; روح اله کاظمی. "بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 24, 1393, 209-232.
رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. (1393). 'بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(24), pp. 209-232.
رجبی, اسماعیل, عسگری ده آبادی, حمیدرضا, کاظمی, روح اله. بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی پایانه های مسافربری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 8(24): 209-232.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login