دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,651
تعداد مشاهده مقاله53,569,818
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,277,541
جعفرخانی, فاطمه, جامه بزرگ, زهرا. (1395). تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(6), 95-108. doi: 10.22054/jti.2018.28793.1230
فاطمه جعفرخانی; زهرا جامه بزرگ. "تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 6, 1395, 95-108. doi: 10.22054/jti.2018.28793.1230
جعفرخانی, فاطمه, جامه بزرگ, زهرا. (1395). 'تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(6), pp. 95-108. doi: 10.22054/jti.2018.28793.1230
جعفرخانی, فاطمه, جامه بزرگ, زهرا. تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(6): 95-108. doi: 10.22054/jti.2018.28793.1230


login