ایمانی, عبدالمجید, حسینی فر, اعظم, مبارکی, مسلم. (1396). تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان. , 6(22), 1-22. doi: 10.22054/ims.2018.8518
عبدالمجید ایمانی; اعظم حسینی فر; مسلم مبارکی. "تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان". , 6, 22, 1396, 1-22. doi: 10.22054/ims.2018.8518
ایمانی, عبدالمجید, حسینی فر, اعظم, مبارکی, مسلم. (1396). 'تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان', , 6(22), pp. 1-22. doi: 10.22054/ims.2018.8518
ایمانی, عبدالمجید, حسینی فر, اعظم, مبارکی, مسلم. تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان. , 1396; 6(22): 1-22. doi: 10.22054/ims.2018.8518


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.