بحرینی زاده, منیژه, اسماعیل پور, مچید, کبوتری, جمال‏ الدین. (1396). ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), 49-74. doi: 10.22054/ims.2018.8520
منیژه بحرینی زاده; مچید اسماعیل پور; جمال‏ الدین کبوتری. "ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 22, 1396, 49-74. doi: 10.22054/ims.2018.8520
بحرینی زاده, منیژه, اسماعیل پور, مچید, کبوتری, جمال‏ الدین. (1396). 'ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), pp. 49-74. doi: 10.22054/ims.2018.8520
بحرینی زاده, منیژه, اسماعیل پور, مچید, کبوتری, جمال‏ الدین. ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(22): 49-74. doi: 10.22054/ims.2018.8520


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login