تقوی‌فرد, محمدتقی, دادوند, آزیتا, آقایی, مجتبی. (1396). بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), 75-105. doi: 10.22054/ims.2018.8521
محمدتقی تقوی‌فرد; آزیتا دادوند; مجتبی آقایی. "بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 22, 1396, 75-105. doi: 10.22054/ims.2018.8521
تقوی‌فرد, محمدتقی, دادوند, آزیتا, آقایی, مجتبی. (1396). 'بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), pp. 75-105. doi: 10.22054/ims.2018.8521
تقوی‌فرد, محمدتقی, دادوند, آزیتا, آقایی, مجتبی. بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(22): 75-105. doi: 10.22054/ims.2018.8521


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login