دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,789
تعداد مشاهده مقاله54,730,309
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,633,814
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. (1396). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
مرتضی محمدی; طهمورث سهرابی. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 22, 1396, 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. (1396). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), pp. 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(22): 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522


login