محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. (1396). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
مرتضی محمدی; طهمورث سهرابی. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 22, 1396, 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. (1396). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), pp. 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(22): 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login