محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. (1396). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. , 6(22), 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
مرتضی محمدی; طهمورث سهرابی. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان". , 6, 22, 1396, 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. (1396). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان', , 6(22), pp. 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. , 1396; 6(22): 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.