دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,212
تعداد مقالات18,021
تعداد مشاهده مقاله55,516,045
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,959,454
نظری, محسن, میرا, سید ابوالقاسم, اسماعیلی, سعیده. (1397). تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(41), 57-82. doi: 10.22054/tms.2018.7004.1166
محسن نظری; سید ابوالقاسم میرا; سعیده اسماعیلی. "تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 41, 1397, 57-82. doi: 10.22054/tms.2018.7004.1166
نظری, محسن, میرا, سید ابوالقاسم, اسماعیلی, سعیده. (1397). 'تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(41), pp. 57-82. doi: 10.22054/tms.2018.7004.1166
نظری, محسن, میرا, سید ابوالقاسم, اسماعیلی, سعیده. تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 13(41): 57-82. doi: 10.22054/tms.2018.7004.1166


login