دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,164
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,264
صفری, علی, رادی, فائزه. (1393). بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 23(76), 81-116.
علی صفری; فائزه رادی. "بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 23, 76, 1393, 81-116.
صفری, علی, رادی, فائزه. (1393). 'بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 23(76), pp. 81-116.
صفری, علی, رادی, فائزه. بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 23(76): 81-116.


login