دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,938,155
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,010,788
تقوا, محمدرضا, محرابیون محمدی, محمد, زارع رواسان, احد, ارضی سلطان, امیر. (1396). طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(20), 157-182. doi: 10.22054/ims.2017.8623
محمدرضا تقوا; محمد محرابیون محمدی; احد زارع رواسان; امیر ارضی سلطان. "طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 20, 1396, 157-182. doi: 10.22054/ims.2017.8623
تقوا, محمدرضا, محرابیون محمدی, محمد, زارع رواسان, احد, ارضی سلطان, امیر. (1396). 'طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(20), pp. 157-182. doi: 10.22054/ims.2017.8623
تقوا, محمدرضا, محرابیون محمدی, محمد, زارع رواسان, احد, ارضی سلطان, امیر. طبقه‌بندی مشتریان بر اساس عوامل مؤثر بر تمایل به خرید آن‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 5(20): 157-182. doi: 10.22054/ims.2017.8623


login