حقیقی, فرزانه, امین خندقی, مقصود. (1396). تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کمتوانذهنی. , 7(28), 151-178. doi: 10.22054/jpe.2018.3545.1133
فرزانه حقیقی; مقصود امین خندقی. "تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کمتوانذهنی". , 7, 28, 1396, 151-178. doi: 10.22054/jpe.2018.3545.1133
حقیقی, فرزانه, امین خندقی, مقصود. (1396). 'تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کمتوانذهنی', , 7(28), pp. 151-178. doi: 10.22054/jpe.2018.3545.1133
حقیقی, فرزانه, امین خندقی, مقصود. تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کمتوانذهنی. , 1396; 7(28): 151-178. doi: 10.22054/jpe.2018.3545.1133


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.