. (1397). طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی. , 6(24), 137-170. doi: 10.22054/ims.2018.8895
. "طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی". , 6, 24, 1397, 137-170. doi: 10.22054/ims.2018.8895
. (1397). 'طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی', , 6(24), pp. 137-170. doi: 10.22054/ims.2018.8895
. طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی. , 1397; 6(24): 137-170. doi: 10.22054/ims.2018.8895


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.