حسن زاده, علیرضا, خراسانی, امیر. (1397). طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(24), 137-170. doi: 10.22054/ims.2018.8895
علیرضا حسن زاده; امیر خراسانی. "طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 24, 1397, 137-170. doi: 10.22054/ims.2018.8895
حسن زاده, علیرضا, خراسانی, امیر. (1397). 'طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(24), pp. 137-170. doi: 10.22054/ims.2018.8895
حسن زاده, علیرضا, خراسانی, امیر. طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 6(24): 137-170. doi: 10.22054/ims.2018.8895


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login