دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,825
تعداد مشاهده مقاله54,813,225
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,690,447
گل محمدیان, محسن, رشیدی, علیرضا, پروانه, آذر. (1397). اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(47), 1-23. doi: 10.22054/jep.2018.22533.1831
محسن گل محمدیان; علیرضا رشیدی; آذر پروانه. "اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 47, 1397, 1-23. doi: 10.22054/jep.2018.22533.1831
گل محمدیان, محسن, رشیدی, علیرضا, پروانه, آذر. (1397). 'اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(47), pp. 1-23. doi: 10.22054/jep.2018.22533.1831
گل محمدیان, محسن, رشیدی, علیرضا, پروانه, آذر. اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 14(47): 1-23. doi: 10.22054/jep.2018.22533.1831


login