گل محمدیان, محسن, رشیدی, علیرضا, پروانه, آذر. (1397). اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(47), 1-23. doi: 10.22054/jep.2018.22533.1831
محسن گل محمدیان; علیرضا رشیدی; آذر پروانه. "اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 47, 1397, 1-23. doi: 10.22054/jep.2018.22533.1831
گل محمدیان, محسن, رشیدی, علیرضا, پروانه, آذر. (1397). 'اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(47), pp. 1-23. doi: 10.22054/jep.2018.22533.1831
گل محمدیان, محسن, رشیدی, علیرضا, پروانه, آذر. اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 14(47): 1-23. doi: 10.22054/jep.2018.22533.1831


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login