. (1397). تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین. , (), 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9022
. "تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین". , , , 1397, 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9022
. (1397). 'تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین', , (), pp. 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9022
. تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین. , 1397; (): 169-193. doi: 10.22054/tms.2018.9022


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.