دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,188
تعداد مقالات17,732
تعداد مشاهده مقاله54,575,274
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,571,258
طوفانی نژاد, احسان, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, داسون, شین, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, دلاور, علی. (1397). طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(29), 1-34. doi: 10.22054/jpe.2018.28895.1705
احسان طوفانی نژاد; اسماعیل زارعی زوارکی; پرویز شریفی درآمدی; شین داسون; محمدرضا نیلی احمدآبادی; علی دلاور. "طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 29, 1397, 1-34. doi: 10.22054/jpe.2018.28895.1705
طوفانی نژاد, احسان, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, داسون, شین, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, دلاور, علی. (1397). 'طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(29), pp. 1-34. doi: 10.22054/jpe.2018.28895.1705
طوفانی نژاد, احسان, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, داسون, شین, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, دلاور, علی. طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(29): 1-34. doi: 10.22054/jpe.2018.28895.1705


login