بهرامی, رقیه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس. (1397). تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), 1-18. doi: 10.22054/jpe.2018.9208
رقیه بهرامی; حمید علیزاده; فرنگیس کاظمی. "تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 30, 1397, 1-18. doi: 10.22054/jpe.2018.9208
بهرامی, رقیه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس. (1397). 'تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), pp. 1-18. doi: 10.22054/jpe.2018.9208
بهرامی, رقیه, علیزاده, حمید, کاظمی, فرنگیس. تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(30): 1-18. doi: 10.22054/jpe.2018.9208


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login