ترازی, زهرا, خادمی اشکذری, ملوک, اخوان تفتی, مهناز. (1397). اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), 73-111. doi: 10.22054/jpe.2018.9274
زهرا ترازی; ملوک خادمی اشکذری; مهناز اخوان تفتی. "اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 30, 1397, 73-111. doi: 10.22054/jpe.2018.9274
ترازی, زهرا, خادمی اشکذری, ملوک, اخوان تفتی, مهناز. (1397). 'اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), pp. 73-111. doi: 10.22054/jpe.2018.9274
ترازی, زهرا, خادمی اشکذری, ملوک, اخوان تفتی, مهناز. اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(30): 73-111. doi: 10.22054/jpe.2018.9274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login