دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,641
تعداد مشاهده مقاله53,400,630
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,236,977
ترازی, زهرا, خادمی اشکذری, ملوک, اخوان تفتی, مهناز. (1397). اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), 73-111. doi: 10.22054/jpe.2018.9274
زهرا ترازی; ملوک خادمی اشکذری; مهناز اخوان تفتی. "اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 30, 1397, 73-111. doi: 10.22054/jpe.2018.9274
ترازی, زهرا, خادمی اشکذری, ملوک, اخوان تفتی, مهناز. (1397). 'اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(30), pp. 73-111. doi: 10.22054/jpe.2018.9274
ترازی, زهرا, خادمی اشکذری, ملوک, اخوان تفتی, مهناز. اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(30): 73-111. doi: 10.22054/jpe.2018.9274


login