دلخون, شادی. (1396). بررسی پدیدار‌شناختی برنامه‌درسی تجربه‌شده درس علوم پایه چهارم از منظر دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(6), 71-88. doi: 10.22054/qric.2019.16427.99
شادی دلخون. "بررسی پدیدار‌شناختی برنامه‌درسی تجربه‌شده درس علوم پایه چهارم از منظر دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 6, 1396, 71-88. doi: 10.22054/qric.2019.16427.99
دلخون, شادی. (1396). 'بررسی پدیدار‌شناختی برنامه‌درسی تجربه‌شده درس علوم پایه چهارم از منظر دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(6), pp. 71-88. doi: 10.22054/qric.2019.16427.99
دلخون, شادی. بررسی پدیدار‌شناختی برنامه‌درسی تجربه‌شده درس علوم پایه چهارم از منظر دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(6): 71-88. doi: 10.22054/qric.2019.16427.99


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login