محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. (1396). طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. , 3(7), 1-37. doi: 10.22054/qric.2019.23434.159
سعید محمودی بردزردی; اسکندر فتحی آذر; فیروز محمودی; رحیم بدری گرگری. "طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان". , 3, 7, 1396, 1-37. doi: 10.22054/qric.2019.23434.159
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. (1396). 'طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان', , 3(7), pp. 1-37. doi: 10.22054/qric.2019.23434.159
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. , 1396; 3(7): 1-37. doi: 10.22054/qric.2019.23434.159


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.