دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,303,078
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,422,946
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. (1396). طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(7), 1-37. doi: 10.22054/qric.2019.23434.159
سعید محمودی بردزردی; اسکندر فتحی آذر; فیروز محمودی; رحیم بدری گرگری. "طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 7, 1396, 1-37. doi: 10.22054/qric.2019.23434.159
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. (1396). 'طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(7), pp. 1-37. doi: 10.22054/qric.2019.23434.159
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(7): 1-37. doi: 10.22054/qric.2019.23434.159


login