گراوند, یاسر, مکتبی, غلامحسین, فرزادی, فاطمه, سالاری پور, مولود. (1397). بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز. , 14(48), 38-58. doi: 10.22054/jep.2018.29437.2128
یاسر گراوند; غلامحسین مکتبی; فاطمه فرزادی; مولود سالاری پور. "بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز". , 14, 48, 1397, 38-58. doi: 10.22054/jep.2018.29437.2128
گراوند, یاسر, مکتبی, غلامحسین, فرزادی, فاطمه, سالاری پور, مولود. (1397). 'بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز', , 14(48), pp. 38-58. doi: 10.22054/jep.2018.29437.2128
گراوند, یاسر, مکتبی, غلامحسین, فرزادی, فاطمه, سالاری پور, مولود. بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز. , 1397; 14(48): 38-58. doi: 10.22054/jep.2018.29437.2128


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.