گراوند, یاسر, مکتبی, غلامحسین, فرزادی, فاطمه, سالاری پور, مولود. (1397). بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(48), 38-58. doi: 10.22054/jep.2018.29437.2128
یاسر گراوند; غلامحسین مکتبی; فاطمه فرزادی; مولود سالاری پور. "بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 48, 1397, 38-58. doi: 10.22054/jep.2018.29437.2128
گراوند, یاسر, مکتبی, غلامحسین, فرزادی, فاطمه, سالاری پور, مولود. (1397). 'بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(48), pp. 38-58. doi: 10.22054/jep.2018.29437.2128
گراوند, یاسر, مکتبی, غلامحسین, فرزادی, فاطمه, سالاری پور, مولود. بررسی نقش تعامل تجربه‌های محیط تحصیلی با میانجی‌گری باورهای معرفت‌شناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 14(48): 38-58. doi: 10.22054/jep.2018.29437.2128


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login