عظیمی, داریوش, شریعتمدار, آسیه, نعیمی, ابراهیم. (1397). اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(48), 87-103. doi: 10.22054/jep.2018.16103.1562
داریوش عظیمی; آسیه شریعتمدار; ابراهیم نعیمی. "اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 48, 1397, 87-103. doi: 10.22054/jep.2018.16103.1562
عظیمی, داریوش, شریعتمدار, آسیه, نعیمی, ابراهیم. (1397). 'اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(48), pp. 87-103. doi: 10.22054/jep.2018.16103.1562
عظیمی, داریوش, شریعتمدار, آسیه, نعیمی, ابراهیم. اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 14(48): 87-103. doi: 10.22054/jep.2018.16103.1562


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login