دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,188
تعداد مقالات17,731
تعداد مشاهده مقاله54,575,228
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,571,230
امینی, محمد, سبکتکین, مریم. (1396). جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), 120-148. doi: 10.22054/qric.2019.33225.227
محمد امینی; مریم سبکتکین. "جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 8, 1396, 120-148. doi: 10.22054/qric.2019.33225.227
امینی, محمد, سبکتکین, مریم. (1396). 'جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), pp. 120-148. doi: 10.22054/qric.2019.33225.227
امینی, محمد, سبکتکین, مریم. جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(8): 120-148. doi: 10.22054/qric.2019.33225.227


login