دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,789
تعداد مشاهده مقاله54,730,402
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,633,868
Fathi, Jalil, Nezakatgoo, Behzad. (1396). Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 209-238. doi: 10.22054/ilt.2019.32628.298
Jalil Fathi; Behzad Nezakatgoo. "Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1396, 209-238. doi: 10.22054/ilt.2019.32628.298
Fathi, Jalil, Nezakatgoo, Behzad. (1396). 'Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 209-238. doi: 10.22054/ilt.2019.32628.298
Fathi, Jalil, Nezakatgoo, Behzad. Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(2): 209-238. doi: 10.22054/ilt.2019.32628.298


login