صالحی, صادق, مرادی اصل, امیر, عبدلی, سیده فاطمه. (1397). تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(43), 57-75. doi: 10.22054/tms.2018.9447
صادق صالحی; امیر مرادی اصل; سیده فاطمه عبدلی. "تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 43, 1397, 57-75. doi: 10.22054/tms.2018.9447
صالحی, صادق, مرادی اصل, امیر, عبدلی, سیده فاطمه. (1397). 'تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(43), pp. 57-75. doi: 10.22054/tms.2018.9447
صالحی, صادق, مرادی اصل, امیر, عبدلی, سیده فاطمه. تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 13(43): 57-75. doi: 10.22054/tms.2018.9447


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login