صالحی, صادق, مرادی اصل, امیر, عبدلی, سیده فاطمه. (1397). تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان). , 13(43), 57-75. doi: 10.22054/tms.2018.9447
صادق صالحی; امیر مرادی اصل; سیده فاطمه عبدلی. "تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)". , 13, 43, 1397, 57-75. doi: 10.22054/tms.2018.9447
صالحی, صادق, مرادی اصل, امیر, عبدلی, سیده فاطمه. (1397). 'تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)', , 13(43), pp. 57-75. doi: 10.22054/tms.2018.9447
صالحی, صادق, مرادی اصل, امیر, عبدلی, سیده فاطمه. تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان). , 1397; 13(43): 57-75. doi: 10.22054/tms.2018.9447


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.