دهقانی سلطانی, مهدی, شیری, اردشیر, نثاری, طاهره, رئوفی, مصطفی. (1397). نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(43), 141-169. doi: 10.22054/tms.2018.9450
مهدی دهقانی سلطانی; اردشیر شیری; طاهره نثاری; مصطفی رئوفی. "نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 43, 1397, 141-169. doi: 10.22054/tms.2018.9450
دهقانی سلطانی, مهدی, شیری, اردشیر, نثاری, طاهره, رئوفی, مصطفی. (1397). 'نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(43), pp. 141-169. doi: 10.22054/tms.2018.9450
دهقانی سلطانی, مهدی, شیری, اردشیر, نثاری, طاهره, رئوفی, مصطفی. نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 13(43): 141-169. doi: 10.22054/tms.2018.9450


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login