محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. (1397). دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری. , 4(16), 200-223. doi: 10.22054/nms.2019.25757.324
مصطفی محمّدی; سیّد محمّد میرتقیان رودسری. "دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری". , 4, 16, 1397, 200-223. doi: 10.22054/nms.2019.25757.324
محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. (1397). 'دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری', , 4(16), pp. 200-223. doi: 10.22054/nms.2019.25757.324
محمّدی, مصطفی, میرتقیان رودسری, سیّد محمّد. دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری. , 1397; 4(16): 200-223. doi: 10.22054/nms.2019.25757.324


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.