دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,179
تعداد مقالات17,652
تعداد مشاهده مقاله53,620,435
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,291,324
کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. (1397). تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
مریم کذباسفروشها; حمید خداداد حسینی; محمد آقایی. "تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1397, 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. (1397). 'تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(26): 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588


login