دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,166
تعداد مشاهده مقاله55,939,208
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,011,254
کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. (1397). تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
مریم کذباسفروشها; حمید خداداد حسینی; محمد آقایی. "تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1397, 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. (1397). 'تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(26): 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588


login