کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. (1397). تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
مریم کذباسفروشها; حمید خداداد حسینی; محمد آقایی. "تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1397, 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. (1397). 'تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588
کذباسفروشها, مریم, خداداد حسینی, حمید, آقایی, محمد. تأثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رأی‌دهندگان مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(26): 43-70. doi: 10.22054/qpss.2019.20832.1588


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login