زرقانی, اعظم, امین خندقی, مقصود, شعبانی ورکی, بختیار. (1396). تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان. , 3(9), 44-81. doi: 10.22054/qric.2018.9677
اعظم زرقانی; مقصود امین خندقی; بختیار شعبانی ورکی. "تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان". , 3, 9, 1396, 44-81. doi: 10.22054/qric.2018.9677
زرقانی, اعظم, امین خندقی, مقصود, شعبانی ورکی, بختیار. (1396). 'تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان', , 3(9), pp. 44-81. doi: 10.22054/qric.2018.9677
زرقانی, اعظم, امین خندقی, مقصود, شعبانی ورکی, بختیار. تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان. , 1396; 3(9): 44-81. doi: 10.22054/qric.2018.9677


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.