دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,789
تعداد مشاهده مقاله54,730,309
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,633,814
ابوالحسنی, زهرا. (1396). ارزشیابی آموزش ارزش‌ها با محوریت اصول ارزش‌شناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(9), 110-138. doi: 10.22054/qric.2018.9679
زهرا ابوالحسنی. "ارزشیابی آموزش ارزش‌ها با محوریت اصول ارزش‌شناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 9, 1396, 110-138. doi: 10.22054/qric.2018.9679
ابوالحسنی, زهرا. (1396). 'ارزشیابی آموزش ارزش‌ها با محوریت اصول ارزش‌شناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(9), pp. 110-138. doi: 10.22054/qric.2018.9679
ابوالحسنی, زهرا. ارزشیابی آموزش ارزش‌ها با محوریت اصول ارزش‌شناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(9): 110-138. doi: 10.22054/qric.2018.9679


login