صحرایی, سهراب, شکری, امید, خانبانی, مهدی, حکیمی راد, الهام. (1397). رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت. , 14(49), 53-84. doi: 10.22054/jep.2019.10366.1388
سهراب صحرایی; امید شکری; مهدی خانبانی; الهام حکیمی راد. "رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت". , 14, 49, 1397, 53-84. doi: 10.22054/jep.2019.10366.1388
صحرایی, سهراب, شکری, امید, خانبانی, مهدی, حکیمی راد, الهام. (1397). 'رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت', , 14(49), pp. 53-84. doi: 10.22054/jep.2019.10366.1388
صحرایی, سهراب, شکری, امید, خانبانی, مهدی, حکیمی راد, الهام. رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت. , 1397; 14(49): 53-84. doi: 10.22054/jep.2019.10366.1388


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.