دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,791
تعداد مشاهده مقاله54,755,096
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,648,527
مرادی, رحیم, دلاور, علی, رسولی, بهنام, صالح راد, ریحانه, طاهری, زهرا. (1397). اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(49), 153-172. doi: 10.22054/jep.2019.9561.1365
رحیم مرادی; علی دلاور; بهنام رسولی; ریحانه صالح راد; زهرا طاهری. "اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 49, 1397, 153-172. doi: 10.22054/jep.2019.9561.1365
مرادی, رحیم, دلاور, علی, رسولی, بهنام, صالح راد, ریحانه, طاهری, زهرا. (1397). 'اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(49), pp. 153-172. doi: 10.22054/jep.2019.9561.1365
مرادی, رحیم, دلاور, علی, رسولی, بهنام, صالح راد, ریحانه, طاهری, زهرا. اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 14(49): 153-172. doi: 10.22054/jep.2019.9561.1365


login