دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,815
تعداد مشاهده مقاله54,776,403
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,659,808
سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. (1397). تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
مسعود سیم خواه; الهه محمدخانی. "تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1397, 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. (1397). 'تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(26): 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705


login