سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. (1397). تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند. , 7(26), 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
مسعود سیم خواه; الهه محمدخانی. "تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند". , 7, 26, 1397, 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. (1397). 'تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند', , 7(26), pp. 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند. , 1397; 7(26): 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.