سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. (1397). تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
مسعود سیم خواه; الهه محمدخانی. "تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 26, 1397, 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. (1397). 'تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(26), pp. 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705
سیم خواه, مسعود, محمدخانی, الهه. تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(26): 5-35. doi: 10.22054/ims.2019.9705


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login