نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. (1398). استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
محمد نجارزاده; سید عباس ابراهیمی; رضوان گلستانه. "استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 45, 1398, 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. (1398). 'استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), pp. 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(45): 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login