نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. (1398). استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. , 14(45), 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
محمد نجارزاده; سید عباس ابراهیمی; رضوان گلستانه. "استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری". , 14, 45, 1398, 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. (1398). 'استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری', , 14(45), pp. 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755
نجارزاده, محمد, ابراهیمی, سید عباس, گلستانه, رضوان. استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. , 1398; 14(45): 139-166. doi: 10.22054/tms.2019.26430.1755


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.