دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,219
تعداد مقالات18,044
تعداد مشاهده مقاله55,714,207
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,984,084
عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. (1398). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
محبوبه عرب; میثم شیر خدایی; فاطمه علی گلی فیرزوجایی. "عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 45, 1398, 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. (1398). 'عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), pp. 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(45): 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756


login