دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,179
تعداد مقالات17,645
تعداد مشاهده مقاله53,520,096
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,267,034
عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. (1398). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
محبوبه عرب; میثم شیر خدایی; فاطمه علی گلی فیرزوجایی. "عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 45, 1398, 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. (1398). 'عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(45), pp. 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756
عرب, محبوبه, شیر خدایی, میثم, علی گلی فیرزوجایی, فاطمه. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(45): 167-192. doi: 10.22054/tms.2019.26425.1756


login