دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات18,002
تعداد مشاهده مقاله55,457,060
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,951,747
زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. (1398). بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(17), 265-295. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زینب زمانی; منیژه حقیقی نسب; ندا زرندیان. "بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 17, 1398, 265-295. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. (1398). 'بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(17), pp. 265-295. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 5(17): 265-295. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356


login