زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. (1398). بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. , (), -. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زینب زمانی; منیژه حقیقی نسب; ندا زرندیان. "بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد". , , , 1398, -. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. (1398). 'بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد', , (), pp. -. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. , 1398; (): -. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.