زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. (1398). بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(17), 265-295. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زینب زمانی; منیژه حقیقی نسب; ندا زرندیان. "بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 17, 1398, 265-295. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. (1398). 'بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(17), pp. 265-295. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356
زمانی, زینب, حقیقی نسب, منیژه, زرندیان, ندا. بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 5(17): 265-295. doi: 10.22054/nms.2019.27207.356


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login