کریمی, کیانوش, غفاری قدیر, جلال. (1398). مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(17), 137-172. doi: 10.22054/nms.2019.31042.448
کیانوش کریمی; جلال غفاری قدیر. "مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 17, 1398, 137-172. doi: 10.22054/nms.2019.31042.448
کریمی, کیانوش, غفاری قدیر, جلال. (1398). 'مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(17), pp. 137-172. doi: 10.22054/nms.2019.31042.448
کریمی, کیانوش, غفاری قدیر, جلال. مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 5(17): 137-172. doi: 10.22054/nms.2019.31042.448


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login