کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1397). اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. , 14(50), 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
سلیمان کابینی مقدم; غلامحسین انتصار فومنی; مسعود حجازی; حسن اسدزاده. "اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار". , 14, 50, 1397, 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1397). 'اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار', , 14(50), pp. 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. , 1397; 14(50): 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.