دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,766
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,096
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1397). اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(50), 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
سلیمان کابینی مقدم; غلامحسین انتصار فومنی; مسعود حجازی; حسن اسدزاده. "اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 50, 1397, 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1397). 'اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(50), pp. 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 14(50): 171-193. doi: 10.22054/jep.2019.37913.2510


login