1.

نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان

صفحه 1-16
سولماز دبیری؛ علی دلاور

2.

بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان

صفحه 17-32
محمدرضا مهدوی؛ محمدحسن امیرتیموری

3.

تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران

صفحه 33-50
محمدعلی محمدی فر؛ محمود نجفی

4.

مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان

صفحه 51-68
ایمان افخمی؛ پرویز شریفی

5.

در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه

صفحه 69-94
فیروز افشارفر؛ عباس عباسپور

6.

مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری

صفحه 95-130
مسعود مرادی؛ هاشم فردانش

7.

بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی

صفحه 131-153
لاله خواجه؛ مسعود حسینچاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login