1.

رابطه بین هوش هیجانی، سبک‌های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس‌بوک در کاربران

صفحه 1-25
فریده حسین ثابت؛ زهرا جهانگرد؛ عبدالله معتمدی

2.

تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک

صفحه 26-58
احمد سادات

3.

مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور

صفحه 59-92
عبدالله بیچرانلو

4.

هوموفیلی در شبکه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی مجازی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان)

صفحه 93-120
مصطفی صالحی؛ حمید عبداللهیان؛ علیرضا اسحاق‌پور

5.

تأثیر سایبر دیپلماسی آمریکا بر دیدگاه کاربران ایرانی فضای‌ مجازی (مورد مطالعه: سایت صدای آمریکا)

صفحه 123-163
سیدمحمد طباطبایی؛ حسین سلیمی؛ احسان موحدیان

6.

بازنمایی زن دوم در سینمای ایران

صفحه 165-209
محمد تقی کرمی؛ زهرا محمد زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login