1.

مقایسه اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته

صفحه 1-20
علی حسن نیاه؛ محمود نجفی؛ علی محمد رضایی

2.

شبکه های اجتماعی مجازی و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ‏ابتدایی در درس ریاضی

صفحه 20-40
رامین پوراسکندری؛ مهران فرج اللهی

3.

طراحی محیط های یادگیری زایشی حضوری و الکترونیکی

صفحه 40-60
مرضیه سعیدپور؛ حسین زنگنه

4.

واکاوی تاثیر برنامه‌های تلویزیونی آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه مخاطبان (مورد مطالعه: شهر تهران)

صفحه 60-80
سیروس معدندار؛ خدیجه علی آبادی؛ رضا محمدکاظمی؛ عباس عباس پور

5.

ارزیابی وضعیت کنونی مدارس هوشمند متوسطه دخترانه در استان تهران بر اساس استانداردها

صفحه 80-100
فرشته حسینی؛ مژده وزیری؛ فریبا عدلی

6.

سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانه‌ای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران

صفحه 100-120
اکبر کبیری؛ علی موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login