1.

سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتل های سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت- عملکرد از دیدگاه گردشگران داخلی (مورد مطالعه هتل های سنتی منتخب استان یزد)

صفحه 1-26
میرمحمد اسعدی؛ عادل آذر؛ سیدعلی نقوی

2.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)

صفحه 27-48
حسین نیکو؛ علی مروتی شریف آبادی

3.

بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند

صفحه 49-72
فرشته منصوری مؤید؛ محمد مرادی؛ فاطمه ملایی

4.

اولویت ‌بندی و تعیین روابط بین شاخص‌های سنجش پایداری توسعه گردشگری

صفحه 73-94
علی دلشاد؛ فرزانه ابوهاشم آبادی؛ ایمن قاسمیان صاحبی

5.

اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بین‌المللی(مطالعه موردی شهر تهران)

صفحه 95-121
یزدان شیرمحمدی؛ غزاله دارابی؛ زینب هاشمی باغی

6.

تاثیر توسعه‌ی اماکن گردشگری بر رضایت‌مندی گردشگران مذهبی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)

صفحه 123-142
محمد کاظم ملازم الحسینی؛ مرتضی رجوعی؛ محسن مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login