1.

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امید سلیمان زاده؛ وحیدرضا شاهمیرزایی

2.

مدیریت بحران در صنعت گردشگری

صفحه 21-40
فاطمه یاوری گهر؛ فرشته منصوری مؤید

3.

نقش بازیگران کلیدی در حکمروایی گردشگری الکترونیکی در ایران

صفحه 41-82
محمد رضا رضوانی؛ مهدیه صباغ پور آذریان؛ سعید شفیعا

4.

تاثیر رهبری توانمندساز بر بهبود عملکرد خدمات هتل ها؛ نقش میانجی قراردادهای روان شناختی و تبادل دانش

صفحه 83-114
مهدی یزدان شناس؛ محمدرضا ادیب پور

5.

تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران

صفحه 115-153
کامبیز حیدرزاده؛ کبری نجفی؛ سیدعلی حسینی

6.

رفتار محیط دوستانه گردشگران طبیعت محور: مورد تالاب بین المللی آلاگل

صفحه 155-170
آرمان آخوندنژاد؛ بی بی سارا داز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login