1.

تجربه زیسته ی مربیان دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی

صفحه 1-18
نیره نقدی؛ باقر غباری بناب

2.

نقش مهارت‌های حرکتی در پیش‌بینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم

صفحه 19-33
سعید رضایی؛ منا لاری لواسانی

3.

اثربخشی برنامه بازی‌های زبان‌شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی

صفحه 35-52
نعمت الله لدنی فرد؛ ستاره شجاعی؛ قربان همتی علمدارلو

4.

تأثیر تکنیک خودآموزش‌دهی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 53-73
فرزانه امراللهی بیوکی؛ عباسعلی حسین خانزاده

5.

الگوی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی شهر تهران)•

صفحه 75-95
حسن جعفری؛ محمود ابولقاسمی؛ محمد قهرمانی؛ اباصلت خراسانی

6.

اثربخشی آموزش برنامه‌ی سال‌های باورنکردنی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی

صفحه 97-119
عادل محمدزاده؛ امیر قمرانی

7.

برازش نقش واسطه‌ای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شده‌ی شنوایی

صفحه 121-141
کورش امرایی

8.

پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی)

صفحه 143-173
رحیم شالیان؛ سید امیر امین یزدی؛ حسین کارشکی؛ محمود سعیدی رضوانی؛ سیدمحسن اصغری نکاح

9.

تاثیر آموزش برنامه حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان

صفحه 175-202
کیوان کاکابرایی؛ علیرضا مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login