1.

مکان‌یابی تفرجگاه‌های گردشگری در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی با رویکرد توسعه پایدار

صفحه 1-19
محمود جمعه پور؛ صدیقه یعقوبی فاز

2.

ارزشگذاری اقتصادی جاذبه‌های گردشگری آبشارهای باستانی شوشتر

صفحه 21-39
امیرحسین منتظرحجت؛ ابراهیم انواری؛ مهناز باشی

3.

نگاشت شبکه تداعی‌های برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند

صفحه 41-65
محمد صالح ترکستانی؛ کبری بخشی ‏زاده برج؛ پدرام جاهدی

4.

ارائه الگوی حکمروایی مطلوب گردشگری در ایران

صفحه 27-102
ناصر امینیان؛ میرعلی سید نقوی

5.

تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران

صفحه 103-124
رضا مالمیر؛ حامد دهقانان

6.

مطالعه تعیین روابط علی انگیزه‌ها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی: نقش میانجی درگیری ذهنی

صفحه 125-159
عرفان مرادی؛ علیرضا الهی؛ مرجان صفاری

7.

تحلیل همبستگی همه‌جانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری‌محور مقصد گردشگری سرعین

صفحه 169-193
قاسم زارعی؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ زینب محمودی پاچال


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login