1.

مدل مفهومی برای تصویر ذهنی گردشگران داخلی از فضاهای شهری اصفهان

صفحه 1-33
امیر طیبی؛ کامران ذکاوت

2.

ارائه مدل علی عوامل موثر بر رفتارهای حافظ محیط زیست (مورد مطالعه: گردشگران خارجی استان فارس)

صفحه 35-55
محمد حسن صیف؛ احمد رستگار؛ طاهره کریمی فرد؛ مرضیه تاجوران

3.

تأثیر ویژگی‌های اجتماعی - شخصیتی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: رستوران میزبان)

صفحه 57-75
صادق صالحی؛ امیر مرادی اصل؛ سیده فاطمه عبدلی

4.

ارزیابی تحلیلی حوزه‌های علمی در حال ظهور در صنعت گردشگری منطقه خاورمیانه با استفاده از الگوریتم‌های متن کاوی

صفحه 77-99
ایمان رئیسی وانانی؛ سید محمد جعفر جلالی

5.

ارزیابی و اولویت‌بندی روستاهای هدف گردشگری با استفاده از فنون تصمیم‌گیری چندمعیاره

صفحه 101-140
رسول حیدری سورشجانی؛ صدیقه کیانی سلمی؛ هدی باسره

6.

نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری

صفحه 141-169
مهدی دهقانی سلطانی؛ اردشیر شیری؛ طاهره نثاری؛ مصطفی رئوفی

7.

نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس‌های مسافرتی

صفحه 171-203
عباسقلی سنگی نور پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login