1.

تحلیل اثرات فضایی جاذبه های گردشگری شهری بر خدمات گردشگری مشهد

صفحه 1-38
محمد جواد جمشیدی؛ ناصر برک پور؛ خلیل کلانتری

2.

شناسایی و پیش بینی بازار گردشگران سالمند بر مبنای ارزشهای مورد انتظار

صفحه 39-70
شیرین مهدوی؛ مصطفی عمادزاده؛ آذرنوش انصاری

3.

عوامل موثر بر مقاصد رفتاری گردشگران در بازدید از پارک های آبی شهر مشهد

صفحه 71-108
داوود قربان زاده؛ حمید رضا سعیدنیا

4.

ارزیابی و تحلیل جایگاه برندگردشگری استان فارس بر پایه هویت رقابت پذیری ملی

صفحه 109-141
براتعلی خاکپور؛ حامد عباسی؛ نعمت شاکرمی

5.

بررسی ارتباط میان عناصر معناگرایی و ادراک گردشگر از سفر (مطالعه موردی گردشگران خارجی بازار تهران)

صفحه 143-170
محمد حسین ایمانی خوشخو؛ مهدیه شهرابی فراهانی

6.

بررسی تأثیر نوستالژی درک شده بر دلبستگی به مکان

صفحه 171-190
محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ مریم اقدامی تطفی

7.

مطالعه رفتار مشتریان در رزرواسیون آنلاین با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و مدل کانو (مورد مطالعه: هتل‌های چهار و پنج ستاره شهر تهران)

صفحه 191-217
علیرضا ناصر صدرآبادی؛ راضیه الماسی سروستانی؛ الهام قبادی

8.

رقابت‌پذیری مقصد گردشگری: تحلیل اهمیت- عملکرد (مورد مطالعه: شهر یزد و شهر شیراز)

صفحه 219-247
محمدرضا فرزین؛ فاطمه شکاری؛ فاطمه عزیزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login