1.

تدوین و اثربخشی مدل نظری سالم‌زیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران)

صفحه 1-33
علی عباس کمری؛ عباس الهیاری؛ علیرضا مرادی؛ پرویز آزاد فلاح

2.

الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روان‌شناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی

صفحه 35-58
مسعود غلامعلی لواسانی؛ هیمن خضری آذر؛ مهسا صالحی نجفی؛ اسداله مالکی

3.

توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی

صفحه 59-73
عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ علی دلاور؛ سعید غیاثی ندوشن؛ فخرالسادات هاشمیان

4.

آموزش مهارت‌های اجتماعی از راه بازی‌های گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران

صفحه 75-99
زهرا محمدزاده؛ ملوک خادمی اشکذری

5.

اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان

صفحه 101-118
سمیه سیفی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن عشایری؛ نور علی فرخی؛ فریبرز درتاج

6.

تأثیر یادگیری مشارکتی با گروه‌های پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپنداره‌ی ریاضی دانش‌آموزان

صفحه 119-139
خدیجه حاجی حسینلو؛ علی خالق خواه؛ عادل زاهدبابلان؛ مهدی معینی کیا

7.

نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه‌ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل‌ورزی دانشجویان

صفحه 141-169
منصور سلمانی؛ احمد خامسان؛ محمدرضا اسدی یونسی اسدی یونسی

8.

تأثیر سبک‌های یادگیری و به کارگیری نقشه‌های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن‌ها

صفحه 171-206
مرضیه قاسم؛ محمدرضا بلیاد

9.

تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن

صفحه 207-221
محمدحسین خانی؛ عنایت اله زمانپور؛ سیده خدیجه مرادیان گیزه رود


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login