1.

بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek)

صفحه 1-28
علی ضیایی مهر

2.

نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم هیجانی

صفحه 29-48
محمد مهراد صدر؛ غلامرضا چلبیانلو؛ رضا عبدی

3.

سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی

صفحه 49-58
سمیرا سلیمانی؛ علی محمد رضایی؛ رویا داداللهی ساراب

4.

تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس)

صفحه 59-82
پریسا پرن؛ مسعود آذربایجانی؛ علی دلاور

5.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان

صفحه 83-108
فریبا درتاج؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی

6.

رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوش‌بینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان

صفحه 109-130
سعید غیاثی ندوشن؛ کامران مالکپور لپری؛ فاطمه رضوی

7.

تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی

صفحه 131-151
علیرضا بادله

8.

تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان

صفحه 153-172
منصوره کلهر؛ گلنار مهران

9.

بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده

صفحه 173-197
مصطفی سالاری؛ محمد حسن امیر تیموری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login