1.

ارزشیابی کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی: مطالعه‌ی موردی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی

صفحه 1-22
محمد بامنی‌مقدم؛ سعیدرضا رفیعی

2.

ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه خوش بینی علمی مدرسه و ارتباط آن با خوش بینی علمی دانش‌آموز، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهر اردبیل

صفحه 23-46
سمیه بخشی پریخانی؛ مسعود گرامی پور؛ صادق حامدی نسب

3.

ساختار عاملی پرسشنامه موفقیت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی شهر اصفهان

صفحه 47-66
مرجان قوامی؛ محمدرضا عابدی؛ پریسا نیلفروشان

4.

کاربرد مدل راش در برآورد و بهبود کیفیت اندازه‌گیری پرسشنامه شادکامی آکسفورد(OHQ)

صفحه 67-92
اصغر مینائی؛ مرضیه حسنی

5.

مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی در روشهای غیر‌خطی تبدیل نمره‌های خام به نمره‌های مقیاس

صفحه 93-120
مجتبی جهانی فر؛ ابراهیم خدایی؛ جلیل یونسی؛ امین موسوی

6.

ساخت و اعتباریابی پرسش نامه معرفت شناسی شخصی در کودکان

صفحه 121-146
زهرا تنها؛ پروین کدیور؛ جعفر حسنی؛ محمد حسین عبداللهی

7.

ساخت، اعتباریابی ابزار سنجش ابعاد شایستگی‌های منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان

صفحه 147-165
فیروز افشارفر؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ سعید غیاثی ندوشن

8.

ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان

صفحه 167-184
عزت اله قدم پور؛ محمد قاسمی پیر بلوطی؛ باقر حسنوند؛ زهرا خلیلی گشنیگانی

9.

شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی ریو 2013: با معرفی درگیری عاملی

صفحه 185-204
ملیحه رمضانی؛ احمد خامسان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login