1.

معرفی و کاربرد نظریه رویه و تحلیل کوچک‌ترین فضا: مورد مطالعه تمرین‎های مرکز ارزیابی

صفحه 1-17
عنایت اله زمانپور؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی

2.

باز ساخت، رواسازی، پایاسازی، و هنجاریابی مقیاس خودپنداره ریاضی

صفحه 19-45
بهرام صالح صدق پور؛ مجید ابراهیم دماوندی؛ اصغر رعدی

3.

بررسی تحلیل عاملی تأییدی، اعتبار و روایی مقیاس خودکارآمدی اجتماعی در دانشجویان

صفحه 47-60
برزو امیرپور؛ افسانه شهبازی راد

4.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتارهای سبک زندگی تحصیلی ارتقادهنده و بازدارنده سلامت تحصیلی: چشم اندازی بر نظریه های معاصر انگیزش پیشرفت

صفحه 61-105
پروین صالح زاده؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی

5.

تحلیل روایت: روش‌های نو در تجزیه و تحلیل داده‌ی روایی

صفحه 107-133
آویده نجیب زاده؛ حسین اسکندری

6.

بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی ( بریف) درکودکان 6 تا 12 سال

صفحه 135-151
کریم عبدالمحمدی؛ حمید علیزاده؛ فرهاد غدیری صورمان آبادی؛ معصومه طیبلی؛ آیت الله فتحی

7.

انطباق و هنجاریابی آزمون هوش نوجوانان کتل (فرم B )

صفحه 151-164
بهار عنایتی؛ غلامرضا گل محمدنژادبهرامی؛ جواد مصرآبادی

8.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه احساس عاملیت نابینایان

صفحه 165-188
علی فراهانی؛ احمد یارمحمدیان؛ مختار ملک پور؛ احمد عابدی

9.

تحلیل روان‌سنجی نسخة کوتاه پرسشنامة هیجانهای پیشرفت در دانشجویان

صفحه 189-220
محمد آزاد عبداله پور؛ فریبرز درتاج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login